Плохой характер? Просто он у меня есть!
Ну шо почьом же братіє повєсть сію...
читать дальше

Комментарии
25.08.2020 в 11:59

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
Прикольний у вас автобізнес виходить... :) Але як ви примудряєтеся так дешево брати машини, які ще й працюють?!Та ще й відразу в такі ось очманілі поїздки на них їздити?!
25.08.2020 в 12:34

Плохой характер? Просто он у меня есть!
Неназванный, Це не бізнес це хоббі))))
У нас з чоловіком права з 2005 р. першою машиною була "копійка". На момент купівлі їй було 30 з гаком років ))). Все починалося з неї. Лагодити її чоловік вчився сам з нуля. Тож тепер коли він дивиться під капот він все бачить і розуміє, його важко обдурити, там само і по ходовці. варто проїхатися він все чує, де що і як.
А так все просто. Перекупка машин це великий і дохідний бізнес який процвітає в усіх містах.
Чим більше місто тим легше заробити гроші тим машини старенькі (90-початок 200-х) будуть дешевші. в нас вони тупо дороші на 600-800 у.о. ніж в Києві. Якщо вмієш розбиратися в машинах, краще поїхати велике місто і купити. Звісно, бувають різні ситуації, але перекупа видно, господаря машини також. Є питання маркери: "Яке масло, що залито в радіаторі і т.д." на які перекупи рідко відповідають. Окрім того господар може скинути до 1000 у.о. на машині. Особисто на цьому Акценті чоловік вторгував 500 у.о. Плюс переоформлення машини захищає від шахраїв. Плюс це сприяє продажу у нас. Коли машина на місцевій реєстрації допомагає продати суперобережним покупцям, або молоді яка купляє дешеві машинка щоб навчатися водити.
Алей ця вузькоока буде жити в нас років 2 може 3.

.
25.08.2020 в 12:48

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
Avanta, Ну, в мене перша машина була ВАЗ-21063, і я також її ремонтував. Але саме тому я боюся брати б/у автомобілі - бо я продавав свої машинки, і так, їх купували перекупи, і, як я розумію, зафарбовували всі негаразди і продавали значно дорожче. Але ж я ж добре знаю і розумію, чому саме я продавав цю машину - бо їздити на ній вже просто небезпечно,і точно некомфортно. Коли у 2018 продавав Ланос - вже після того, як покупець (перекупи) подивився машину, в мене потік радіатор, при тому так потік, що аж дзюркотав! За два дні до переоформлення я вилив в радіатор десь літрів шість дистилірованої води. Перекуп хотів за це також скостити ціну, але я вже не став поступатися - бо і так дешево продавав. Але ж він цей радіатор заліпить жвачкою - і продасть, і це ніяк не помітиш, поки воно знову не потече.
25.08.2020 в 13:15

Плохой характер? Просто он у меня есть!
Неназванный, ну як сказать не всі перекупи зафарбовують і продають. Багато хто лагодить і перепродає. Часто у нас тримають СТО і займаються перекупкою.
А потікший радіатор видно, як його не заліплюй так само як і підварені пороги і арки, двері, биті кузови. то не спеціалісту не видно, а специ все бачать, утоплеників теж видно))))
От дивився чоловік мазду в одесі, перекупи продавали красіва така, вся сяє)))) диски виблискують, салон поліроллю натертий, зразу видко шо перекуп, розхвалює машину, каже шо до місяця на ній доїдеш не те шо до Чернігова . Відкрив чоловік капот і каже:"В тебе в тосолі масло, так шо не факт, шо ти до окраїни Одеси доїдеш". Тобто машинка розрахована на лоха, або на дівчинку якій беруть вчитися: гарна, блискуча, червона...Тому ті хто не розбирається або беруть друзів шо шурупають в машинах, або наймають спеціаліста того ж перекупа шоб допоміг купити...
Як кажуть на кожен товар є свій покупець....
А так на помилках вчаться, здобувають досвід, набивають шишаків і починають розбиратися в машинах.
25.08.2020 в 14:32

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
В тебе в тосолі масло, так шо не факт, шо ти до окраїни Одеси доїдеш". В тосолі масло, чи в маслі тосол? Якщо в маслі тосол - там навіть просто запускати двигун вже стрьомно...
Переварені пороги - то таке. Найгірше - іржа в місцях з'їднання елементів підвіски. А так в мене Ланос і пофарбований був місцями, і скло лобове замінене тощо - бо воно ж подряпини і невелички стуки бували. Але ж - то саме подряпини, але ж видно, що пофарбована - і вже починаєш думати, а чи не тягнули кузов. А лазати з рулеткою по кожній машині, особливо коли ти конкретно цю модель не дуже знаєш - воно замахатися можна. Тому я ось взяв в кредит свою Міцусю. Разовий платіж вийшов як за б/у машину, щомісячний внесок також можу потягнути навіть беззменшення рівня життя. Але я - просто їжджу, і після Ланоса це просто свято якесь!
25.08.2020 в 22:59

Плохой характер? Просто он у меня есть!
Неназванный, ми мріємо про нову машину. Поки що мріємо. Це не весело труситися всю дорогу, доїдемо. Нове є нове без варіантів.
Аще сьогодні прийшла новина. Наша Сузукі Свіфт всьо. Наступного дня після купівлі їй всю морду знесло. Хлопець брав на навчання, не розраховував, що вона легенька і швидка. Хлопець живий, морди у машині нема. Шкода шо капець.
25.08.2020 в 23:00

Плохой характер? Просто он у меня есть!
Неназванный, пробач не відповіла. В тосолі масло.
26.08.2020 в 08:19

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
Avanta, пробач не відповіла. В тосолі масло. Прикольно. Намагаюся уявити, як воно туди попало і як це можна виявити. Палець в бачок омивача сувати? :hmm: Бо масло перевірити легко - витягнув щуп і побачив там краплини тосолу на щупі. А ось як в тосол зазірнути - я не знаю. Відкрутити кришку радіатора і там побачити масляні плями? Але вони - не показник наявності саме моторного масла в тосолі. Дійсно цікаво, погуглю за можливості!
А щодо нової машини - обережно, це затягує! ;) Я оце взяв Міцусю - і вже починаю придивлятися до купівлі другої машини, для дружини. Грошей геть немає, потреби поки що також немає - але від звички дивитися автосалони це вже не рятує... :)
26.08.2020 в 08:29

Плохой характер? Просто он у меня есть!
Неназванный, просто коли відкриваєш радіатор таке враження, що там масляна стружка. масло в тосолі комкується. У нас просто була така поломка тож надивився і чоловік і я))). Це проблеми з головою та прокладками. Стається від перегріву двигуна. Часто в заторах.
26.08.2020 в 08:34

Плохой характер? Просто он у меня есть!
Неназванный, спочатку планували взяти нову черрі. Тож джаггі була проба так би мовити. Не будемо брати. Гімно, а не машина. Як заїздить на бордюр було таке враження, що розпадеться на запчастини...
Тож поки що взяли паузу з купівлею. Років через два про це будемо думати...
26.08.2020 в 08:42

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
Avanta, Китайці - то є зло зловісне! Вони ду-у-уже дорого обійдуться! Відкинув цю ідею майже відразу - тим більше що їх ціна не так вже щоб дуже дешева зараз. Я думав для дружини Реношку якусь взяти (їх дуже багато, і вони дешевше за аналоги). Але звернув увагу, що мені на дорозі регулярно трапляються ніби то нові Реношки, в яких не горить якась фара. Тобто якість збирання і комплектуючих там не дуже. Я собі такий тест роблю щодо різних марок машин - бо заглянути в кожну не вийде, а тут все стає зрозуміло, якщо ти постійно бачиш, що у Рено якась фара не горить, а у Мерседеса - тільки якщо це геть вбите таксі...
26.08.2020 в 08:47

Плохой характер? Просто он у меня есть!
німець то є німець. вони надійні. тож брати треба або японця як у тебе або німця. подивись фольксвагени. там багато машинок для міст.
26.08.2020 в 17:46

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
Avanta, Німці є не зовсім німецькі, той самий фольксваген, як і опель - збирається по всьому світу. Японці також є різні вже, на жаль, але Міцубісі поки що тримається без китайських комплектуючих (принаймні в основному). Але то вже таке, хто його знає, що буде наступного року. Машини стрімко змінюються завдяки впровадженням автоматики, і системи, які ще минулого року були лише в топових модифікаціях, наступного ставляться вже в дефолтну.

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии