Плохой характер? Просто он у меня есть!
у нас дистанційне навчання вже давно...з жовтня
так от перші результати так би мовити по 10-11 літкам.
рівень їх освіти 3,5 класи, навіть у тих хто "ходив на уроки".
причин багатенько
тут і якість інтернету і дисципліна, і вік, і стрес
Кіндер постійно каже, що не чує пояснення, а відео їй не заходить ну ніяк. вона ще не спроможна проаналізувати що саме вона зрозуміла, а що ні і запитати у вчителя... я можу тільки один предмет тягнути 12, навіть на 13 і грамотно пояснювати, все інше ну ніяк!!!
працюючі батьки не вмозі проконтролювати відвідування уроків дітей, діти філонять, батьки нервують...вчителі також філонять
повна відсутність адекватної роботи та розуміння наших реалій з боку зелених клоунів у освіті..
вони ігнорують велику кількість проблем від матеріального забезпечення дітей (не у всіх дітей є гаджети потрібної потужності) не всі діти мають власну кімнату, деякі!!! живуть у гуртожитках з братами та сестрами яким також треба навчатися, замкнуте коло... не всі вчителі мають техніку і так само можуть проживати в одній кімнаті з дітьми!!!!
це ж не серіал!!!!
це життя
висновок:
у нас у Чернігові адекватне навчання скінчилося з першим локдауном.
так от перші результати так би мовити по 10-11 літкам.
рівень їх освіти 3,5 класи, навіть у тих хто "ходив на уроки".
причин багатенько
тут і якість інтернету і дисципліна, і вік, і стрес
Кіндер постійно каже, що не чує пояснення, а відео їй не заходить ну ніяк. вона ще не спроможна проаналізувати що саме вона зрозуміла, а що ні і запитати у вчителя... я можу тільки один предмет тягнути 12, навіть на 13 і грамотно пояснювати, все інше ну ніяк!!!
працюючі батьки не вмозі проконтролювати відвідування уроків дітей, діти філонять, батьки нервують...вчителі також філонять
повна відсутність адекватної роботи та розуміння наших реалій з боку зелених клоунів у освіті..
вони ігнорують велику кількість проблем від матеріального забезпечення дітей (не у всіх дітей є гаджети потрібної потужності) не всі діти мають власну кімнату, деякі!!! живуть у гуртожитках з братами та сестрами яким також треба навчатися, замкнуте коло... не всі вчителі мають техніку і так само можуть проживати в одній кімнаті з дітьми!!!!
це ж не серіал!!!!
це життя
висновок:
у нас у Чернігові адекватне навчання скінчилося з першим локдауном.
Мы сейчас рассматриваем оба варианта .
Поэтому даже расслабились .
Мои ближайшие родственики не выдержали и отправили детей в садик , они с садика принесли все .
Теперь семью почти 8 человек качает .
При том отец детей тяжело переносит и и вот тетя вчера с двухсторонним воспаленим .
я не вірю що з цього вийде щось путнє. У нас "навчається" менше половини класу. Тим паче, що в більшості своїй батьки ставляться неадекватно до проблеми або просто не помічають її, або вважають що вчитель мусить вкласти в голову дитині знання яка не хоче вчитися
listik22, Щодо того щоб залишити на другий рік - все просто хто перший встав того і тапки. Система не розрахована на такі ситцації і закладаюся на пляшку віскі, що до зебобикіків не дійшло те, що батьки тупо почнуть залишати дітей. Тож я очікую на постанову про заборону, або сутєве обмеженння причин для залишення на другий рік.
Особисто я схиляюся до репетитора, але!!! фінансова частина для мене вкрай важлива я не зможу тупо найняти ій репетиторів по всіх предметах в нас грошей не вистачить. Тож поки що чекатиму кінця цього божевілля а там вирішуватиму з учителем що мені робити. все таки зі сторони краще видно, бо я дуже упереджена .
У нас то же самое. Притом что обучения как такового и нет - домашку скидывают в вайбер, все. Математика, информатика, экология, ЯДС и рисование на мне, лапчатый вдалбливает украинский и с постной рожей слушает чтение. На английский у меня нет времени, у этого желания, а репетитор, который меня устраивал, с короной в Харькове.
Говорю, милая, ты останешься на второй год. Это не страшно, спрашивает? Не, говорю, забей, лучше быть живым и здоровым, чем мертвым отличником или сиротой.